ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Lawsuit for Greek Marbles

Иск против Британского музея Мраморные скульптуры Парфенона

دعوى قضائية ضد المتحف البريطان رخاميات البارثينون

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΣΤΟ BLOG ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΗ.

Προσθέστε άρθρα, απόψεις, πληροφορίες, καταγγελίες και γενικά ό,τι θεωρείτε πως θα πληροφορήσει τους Ελληνες και θα ευαισθητοποιήσει αναγνώστες. Αγωνιστείτε με ένα ακατανίκητο όπλο: την ενημέρωση των Ελλήνων δια μέσου του Διαδικτύου και των ΒLOGGERS!!

MAΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΓΙΑΤΙ ΜΗΝΥΣΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Νοιώθω ξεχωριστή ως Ελληνίδα. Αγαπώ και την πατρίδα μου και τους συμπατριώτες μου με όλα τα καλά αλλά και τα κακά που κουβαλάμε. Με πονάει το χάλι μας, με εξοργίζει η πονηριά μας, με θλίβει το ραχάτι μας, αλλά δεν παρέβλεψα ποτέ και το μεγαλείο μας. Και τέλος, δεν επιτρέπω ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ να χλευάζει και να «μικραίνει» το ΄Εθνος μου. Σε κανέναν απολύτως.Παρακολουθώ εδώ και χρόνια τους «αναίμακτους» πολέμους που η πατρίδα μας υφίσταται και αναρωτιέμαι αν τους καταλαβαίνουμε όλοι όπως ακριβώς είναι: ΠΟΛΕΜΟΙ χωρίς αίμα με τραγική κατάληξη. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ ο διεθνής διασυρμός μας πριν τους Ολυμπιακούς. ΠΟΛΕΜΟΣ είναι και τώρα με τους γελοίους καιροσκόπους που «βιάζουν» αγάλματα και μας κατατάσσουν σε όποια κατηγορία επιθυμούν όχι μόνο γιατί και εμείς τους δίνουμε δικαίωμα αλλά και για να εξυπηρετήσουν πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ να ξέρουν τα παιδιά μας χίλιες όλες κι όλες ελληνικές λέξεις. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ τα άδεια από γνώση Πτυχία των νέων μας. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ σκληρότατος και ανελέητος ο θησαυρισμός των εμπόρων ως άλλοι μαυραγορίτες. Ο χειρότερος όμως ΠΟΛΕΜΟΣ είναι να κλέβει κάποιος και να παρακρατά την αρχαία σου κληρονομιά. Να την τεμαχίζει, να την σπαράσσει να την κατακλέβει. Να γεμίζει με αυτήν δικά του Μουσεία και στα δικά μας να υπάρχουν γύψινα εκμαγεία τους. Είναι ακόμα χειρότερος ΠΟΛΕΜΟΣ να σε αποκαλεί ανίκανο να την έχεις. Είναι ακόμα χειρότερος να την εκμεταλλεύεται και να την χρησιμοποιεί για έσοδα του δικού του Κράτους. Είναι ακόμα τρισχειρότερος να σε χλευάζει, να σε κοροϊδεύει και να είναι πρόθυμος «να σου τα δανείσει» για… δυο τρεις μήνες!! Την ημέρα που παρακολουθούσα στα εγκαίνια του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Σαμαρά να βάζει στην θέση του ένα κομμάτι παράστασης που μας είχε επιστρέψει κάποιο Μουσείο από την Ευρώπη, ενώ όλο το άλλο κομμάτι της σύνθεσης ήταν εκμαγείο, συγκλονίστηκα. Στα χέρια του Υπουργού είδα τα χέρια της πατρίδας μου που έτρεμαν και μάζευαν τα κομμάτια από το ξεσκισμένο της φουστάνι προσπαθώντας να καλύψουν την γύμνια της και όχι τα δικά του. Και τον Δεκέμβριο, πήγα στο ΜΟΥΣΕΙΟ μαζί με μέλη της ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ «ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ» της οποίας είμαι πρόεδρος. Η ψυχή μου μαρμάρωσε μπροστά στα εκμαγεία της ζωφόρου. Ένιωσα ένα πέλαγος αγανάκτησης, έναν θυμό ατέλειωτο. Εκτιμώ και σέβομαι τον Βρετανικό Λαό. Όμως θέλω να μας σέβεται και εκείνος. Και έκανα την μήνυση.

ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΑΓΩΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ! ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΑΓΩΝΑΣ!

Translate

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.... ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!


Δικαιολογείται το Βρετανικό Μουσείο
Βανδαλισμός ή φάρσα η κλοπή - Αντιδράσεις του Βρετανικού Τύπου

Associated Press
Οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν το έκθεμα από πολύ κοντά, δηλώνει εκπρόσωπος του Βρετανικού Μουσείου



Προηγούμενο άρθρο:
Εξαφάνιση τμήματος αρχαιοελληνικού γλυπτού από το Βρετανικό Μουσείο (10/3/2001)
Επόμενο άρθρο:
Έκκληση της Νάνας Μούσχουρη για τον επαναπατρισμό των Γλυπτών (21/3/2001)


«Ελαφροχέρης επισκέπτης κλέβει χέρι από το μουσείο» είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της Daily Telegraph, τη Δευτέρα, η οποία αναφέρεται, όπως αρκετές βρετανικές εφημερίδες, στην κλοπή τμήματος αρχαιοελληνικού γλυπτού μέσα από το Βρετανικό Μουσείο. Εν τω μεταξύ, το μουσείο ανακοίνωσε την ίδια ημέρα ότι η κλοπή είναι είτε φάρσα είτε έργο βανδάλων, καθώς «το χέρι δεν έχει καμία αξία».

Στο δημοσίευμα επισημαίνεται ότι τα μέτρα ασφαλείας στο Βρετανικό Μουσείο θα αναθεωρηθούν ύστερα από την κλοπή του άνω άκρου γλυπτού από τη ζωφόρο του Επικουρίου Απόλλωνος, που χρονολογείται από το 400 π.Χ.
«Οι επισκέπτες μπορούσαν να το δουν από πολύ κοντά» τονίζει σε δηλώσεις του στην εφημερίδα εκπρόσωπος του Βρετανικού Μουσείου, ο οποίος επισημαίνει ότι «είναι απίθανο να πρόκειται περί ατυχήματος». Προσθέτει, όμως, ότι η κλοπή δεν μπορεί να έγινε «ούτε για την αξία του, αφού αποκομμένο από όλο το γλυπτό το χέρι έχει πολύ μικρή αξία».

Ο εκπρόσωπος του μουσείου υποστηρίζει ότι «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα σε μια τυχαία ανεύθυνη πράξη και στη δυνατότητα των υπεύθυνων επισκεπτών να έχουν πρόσβαση στα εκθέματα. Αν λαμβάναμε δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, αυτή η πλειοψηφία δεν θα μπορούσε να απολαύσει τα εκθέματα.»

Για το γεγονός ότι στο μουσείο υπάρχουν κάμερες ασφαλείας, ο εκπρόσωπος του μουσείου κάνει την εκτίμηση πως αυτές είναι δύσκολο να καταγράφουν τα πάντα, αφού καθημερινά επισκέπτονται το μουσείο 15.000 - 20.000 άτομα, ενώ αρκούν μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να καταστραφεί ένα γλυπτό.

Εξάλλου, και οι Times, αναφερόμενοι στο ίδιο θέμα με δημοσίευμά τους με τίτλο «Εκλάπη χέρι από το Βρετανικό Μουσείο», δίνουν έμφαση στο γεγονός ότι το γλυπτό είναι ηλικίας 3.000 ετών, και καταγράφουν δηλώσεις του εκπροσώπου του μουσείου, ο οποίος τονίζει ότι πραγματοποιείται έρευνα για την κλοπή, προσθέτοντας ότι «περιστασιακά έχουμε υποστεί ανόητες φάρσες».

Στη συνέντευξη Τύπου του υπουργού Πολιτισμού κ. Βενιζέλου για την υπόθεση της κλοπής του χεριού από τη ζωφόρο του ναού του Επικουρίου Απόλλωνος αναφέρεται επίσης η Sunday Telegraph σε δημοσίευμά της με τίτλο «Η Ελλάδα επιτίθεται στο Βρετανικό Μουσείο για το χαμένο χέρι», σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι ο Έλληνας υπουργός Πολιτισμού με επιστολή του σε Βρετανούς αξιωματούχους ζητά εξηγήσεις για την απώλεια.

Το δημοσίευμα επισημαίνει ότι το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί σε μία μακροχρόνια διπλωματική διαμάχη μεταξύ Ελλάδας και Βρετανίας για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα. «Η Αθήνα υποστηρίζει ότι οι 56 γλυπτές ζωφόροι που αγοράστηκαν από το λόρδο Έλγιν το 1806 από τις οθωμανικές Αρχές είχαν κλαπεί. Οι Έλληνες αξιωματούχοι ζητούν την επιστροφή των Μαρμάρων τα τελευταία 16 χρόνια» καταλήγει η εφημερίδα.


Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: